Ini belog Farha Yasin

Final Exam! Aaaaaaaahhh
Tuesday, October 16, 2012 ? 0 Atashinchi ?

Salam everyone..http://matcuoi.com

Yeah! Final exam! Peperiksaan akhir tahun is killing me! Sebenarnya exam dah start since 15/ 10. Hhmm yela semalam.. So hari aku takde paper. Alhamdulillah lah dapat rehatkan otak aku yang dah tepu ni. *Sigh* Heesssyhh aku ni....... Madah mengeluh sajee.. Macam manalah nak berjaya. K... Semalam paper akaun............. Time exam............ I was like........... 
'Kita pernah belajar ke benda alah ni' 
'Aahhh pehal tak seimbang aku punya KKK ni' 
'K fed'
 *Tutup kertas*
 *Buat taik mata*. 
Well... Bukan aku sorang je.. Ramai kot.. Majoriti maybe? Yeahh maybe.. 
Yelaaaaaaa bukan apa.. Budak kelas pandai yang belajar pun cakap susah.. Apatah lagi kami budak kelas yang tak berapa nak cerdik sangat. 
K so.. esok paper yang aku rasa cam gampang lah. 
BM je kot.. Hahahahahahah gampang? 
Gampang gampang tak pernah dapat A+
Apalah bahasa kegunaan harian pun tak pernah dapat full mark.
Kalau aku jadi PM lah kan.. Dah lama aku campak orang macam ni pergi negara lain.. LOL
Munafik maybe? Ehhh...... Zz
So please doakan saya! Please please please! K thanks.
Saya sangat hargai itu. 
Semoga Allah membalaskan jasa awak awak awak awak kelak! x
So bismillah.. May Allah give me strength to study for the final exam and make my parents proud of me! InshaAllah.. Amin!!!

A girl wih a big dream..
17 more days before she turns 16 years old. Yay
Countdown.
http://matcuoi.com
.. 


Bb


Thanks for reading :)




Older Post